čtvrtek 29. června 2017

HVAR 2017

AHOJ AHOJ AHOJ!
Hlásím se po strašně dlouhé době. Znáte to - konec roku, všechno se na poslední chvíli dohání, nic se nestíhá. Každopádně za ten měsíc se stalo moc a moc věcí o kterých se chci v tomto článku rozepsat. Abych začala hezky od začátku, tak prostě musím zmínit, že jsem úspěšně složila zkoušky z autoškoly. Sice napodruhé, ale přece. Jak už jsem párkrát zmiňovala - já a auto nebyla dobrá kombinace... Nesedly jsme si no:))) Takže poslední květnové dny se vše točilo kolem autoškoly a  moje prázdniny začaly úspěšně složenou zkouškou. 

Hned pár dní na to jsme odjeli na Hvar, z kterého tu mám velký mix fotek. Na Hvaru jsme byli už podruhé (já už snad naposledy s rodičema:D). A to místo je pro mě velká srdcovka. Dva týdny byla dlouhá doba a já si hrozně navykla na ten každodenní pohodový režim, takže návrat do reality byl dost brutální. Ještě když jsem se musela vrátit zpátky do školy.


 Bydleli jsme v městečku Jelsa. Já se teda letos už trošku nudila. Ne že bych neměla ráda válení! Ale stačí pět dní a dost. Můj každodenní program byl tak stereotypní, že jsem už začínala být nevrlá. Naštěstí jsem potkala Češku v mém věku. Takže zdravím Ivču a děkuji za záchranu!

(Btw. věkový průměr ve městě byl zhruba 63,5 let:)))))
 Moře bylo úplně přenádherný!
 Áma si letos poprvé pořádně užívala moře. Byla v něm furt.
Série fotek "Áma hadem".

V květnu jsem dostala Wellingtonky z nové kolekce petite. Momentálně nejoblíběnější ze všech kolekcí!
Hlavně přirozeně:DD
Asi nejhezčí pláž. Bohužel nudistická. Samozřejmě je to normalní, musí to být i příjemný, takže nic proti! Ale když jste obklopený ze všech stran nahými důchodci, tak to prostě trošku kazí dojem. hahahah

A plavky na fotce byly jak dělané na nuda pláž. Jo, už si je nikdy nevezmu:)))
A jelikož to celé byl sportovní zájezd, tak jsem se hecla. A zvládna jsem to. Budíček každý den v 7 (7:20 no) a nikdy jsem se necítila líp. S takovým výhledem se cvičilo krásně a ten mořský vzduch je  blahodárný. (Dokonce jsem měla 2 dny čislou pleť bez 2672828 pupínků, jupijupi).


Tak to je z Hvaru vše. Já plánuji psát o prázdninách trošičku víc. 
Jinak všem školákům přeju zítra hezký poslední den školního roku!

Žádné komentáře:

Okomentovat