čtvrtek 31. srpna 2017

KONČÍME


 Hezký pátek! Jak si užíváte poslední prázninové dny? Já se snažím stihnout ještě co nejvíc akcí!
Lítám po Praze, téměř denodenně navštěvuji nový kavárničky, kde konečně zjištuji, co je to vlastně dobrý kafe a taky, že to dobrý kafe nemusí stát vůbec stovku. Vídám se s lidma, na který mi přes rok nezbývá moc času. Hodně jím, bruslím, běhám. Projíždím fotky z prázdnin a dojatá děkuju za letošní nádherný prádniny. Léto 2017 (ZATÍM!) nejlepší léto mého života, haha (měla jsem o tom rozepsaný extra-dlouhý článek, ale to by vás asi ani nebavilo číst.) Vážně, z letošních prázdniny mám tolik zážitků a krásných vzpomínek, že z toho budu žít ještě několik následujících měsíců.

No, v neposlední řadě podnikám menší výletíky po Čechách. Na jednom takovém neplánovaném výletu jsme byli zrovna včera. Výhlídka Máj - z reklamy Kauflandu ji zná snad každý. Vážně krásná vyhlídka, ale přes den prý připomíná provozem Václavák. My jsme ale chytrý gympláci a vymysleli jsme mazaný plán, žejo... NAVŠTÍVIT VYHLÍDKU BRZY RÁNO, TAK RÁNO, ABYSME VIDĚLI I VÝCHOD SLUNCE. Super nápad. Sraz v 4:15.

Taťka mě předem upozornil, že vyhlídka je směrem na ZÁPAD. No, měl pravdu a já mu zase nevěřila. Nakonec nám to ani tolik nevadilo, protože jsme měli celý Máj jen a jen pro sebe (ono taky kdo by tam v 6 hodin chodil, žejo).
A bylo to moc krásný + další plus celý den před sebou. Když se vstává v 4, dá se toho stihnout fakt dost.



Brzké vstávání jsem hned využila k tomu, že jsme si daly s Kajou výbornou /předraženou/ snídani v Cafefin. Bylo 10 hodin a já už měla za sebou výšlap (výšlap :DDDD) na Máj a mega snídani. 

Nakonec mně ještě Kája cvakla pár fotek. Tak se po dlouhé době můžete podívat na outfit:)
 boty: VANS
šaty: HM
batoh: FJALL RAVEN
hodinky: DW
brýle: BERSHKA


Závěr dnešního článku - vstávejte brzo a na Máj jezděte spíš na západ slunce!
Hezký pátek a užijte si poslední prázdninový víkend. POMOC.

Žádné komentáře:

Okomentovat